اخلاقی: نباید با مرزبندی میان مجلس و دولت این دو قوه را به سمت تنش ببریم پادشاه اردن پارلمان این کشور را منحل کرد هشدارها درباره تشدید عضوگیری آنلاین داعش از میان نوجوانان اروپا ایران از توافق حاصله در مورد یمن استقبال کرد مدافعان «سوباشی» با رشادت و ازخودگذشتگی، امنیت کشور را حفظ کردند وحیدی: ماندگاری زائران اربعین در کشور عراق بیشتر از ۷ روز نباشد گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مشخص شدند وزارت دفاع ارمنستان گزارش‌ها درباره امضای قرارداد تسلیحاتی با ایران را تکذیب کرد مقامات آذربایجان و رژیم صهیونیستی درباره مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو کردند پوتین با اسد در کاخ کرملین دیدار کرد عملکرد جاوید رحمان به گزارش ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران واکنش وزارت خارجه به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که نمایندگان در نظارت، افراط یا تفریط نکنند تجهیزات هوایی و زمینی ارتش جمهوری اسلامی در خدمت تأمین امنیت زائران اربعین حسینی علی اکبر ولایتی با مسعود پزشکیان دیدار و گفتگو کرد انصراف «سید عباس صالحی» از فرایند انتخاب وزیر ارشاد دولت چهاردهم عطریانفر: مجلس با دادن رأی اعتماد به دولت چهاردهم، به توصیه‌های رهبری عمل کند ۱۲۹ قانونگذار کنگره آمریکا سخنرانی نتانیاهو را تحریم کردند تغییر ساعت کاری ادارات خراسان شمالی در روز پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) ساعات کاری ادارات شیراز و استان فارس تغییر کرد (۳ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس سازمان بهداشت جهانی: قتل عام در غزه را متوقف کنید

  • کد خبر: ۲۰۱۴۱۷
  • ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
رئیس سازمان بهداشت جهانی: قتل عام در غزه را متوقف کنید
رئیس سازمان بهداشت جهانی گفت: قتل عام در غزه جایی که تعداد شهدای فلسطینی در آن به ۲۰ هزار نفر رسیده، باید متوقف شود.

به گزارش شهرآرانیوز، تدروس آدهانوم، رئیس سازمان بهداشت جهانی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) نوشت: تعداد دفعاتی که فکر می‌کردم بحران غزه نمی‌تواند وحشتناک‌تر از این شود را از دست داده‌ام. اما دوباره این اتفاق افتاده است. تعداد تلفات در این باریکه در دو ماه گذشته به شدت وحشتناک و علیه بشریت است.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، رئیس سازمان بهداشت جهانی با اشاره به این مساله که به صورت میانگین حدود ۳۰۰ نفر در روز در باریکه غزه شهید می‌شوند، گفت: وحشت برای کسانی که در این جهنم زمینی به دام افتاده‌اند، بی پایان است.

وی به وضعیت وحشتناک سیستم درمانی در باریکه غزه اشاره کرد که در آن تنها ۹ بیمارستان از ۳۰ بیمارستان به صورت نسبی فعال هستند و همچنین در شمال این باریکه هیچ بیمارستانی فعال نیست.

این مقام مسئول در سازمان بهداشت جهانی در ادامه مطلب خود نوشته است: این قتل عام باید متوقف شود. ما اکنون به آتش‌بس نیاز داریم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->